luni, 7 ianuarie 2013

Swag


Pentru inceput am putea da o definitie a acestei expresii “swag “.
Ei  bine..Swag este un stil prin care iti exprimi felul de a fi…atitudinea si personalitatea…

Felul de vestimentatie se axeaza in principal pe hanorace,fullcap’uri,maieuri,si bluze cat mai largi.

Swag-ul ii reprezinta pe cei carora le place “viata”…in sensul de a se distra si a se simti bine in pielea lor,fara a baga in seama criticile celorlalti..

Si acum sa vorbim putin despre Swag’ul la fete… 
Cum credeti ca ar arata?

Auzi zi de zi comentarii de genul “ esti baiat ? de te imbraci asa ? Nu e de tine ! Nu te prinde stilul! Swag e pentru baieti!
Serios ? Cine spune ?
Am mai auzit “Fetele trebuie sa fie finute,rafinate,delicate,gingase”…si sunt de accord,dar asta nu inseamna ca nu pot fi si in alte haine,sau in stilul Swag…Swag e stilul,dar personalitatea ramane. 

Si apoi o fata in stilul Swag impune respect [din punctul meu de vedere]…Faceti o camparatie pentr 1 minut,intre o fata cu accesorii din cap pana la picioare,imbracata in culori cat mai tipatoare,paiete si sclipici cat cuprinde,si simplitatea unui maieu,si niste pantaloni.

Fapt divers…
Spuneti ca o fata trebuie sa fie frumoasa,si bine arajata…iar in momentul in care o vedeti,machiata,in rochii si bine accesorizata o numiti in mii de feluri…ar trebui sa va hotarati…si desi eu sunt de parere ca haina nu-l face pe om…ceilalti se pare ca judeca dupa aspectul exterior…


Un moment de gandire…

Nu pot spune ca stilul swag este “ieftin “….dar ganditi-va pentru cateva secunde..la toti banii irositi pe pantofi asortati,accesorii care mai de care ,posete,rochii diferite pentru fiecare iesire, si la simplul stil in care doar niste tenisi,o pereche de pantaloni si un maieu,creeaza o tinuta…

Sa lasam de o parte stilurile..dar ce spuneti de confort ?

Va spun din propria experienta…sa fii “chic” nu este asa usor…

O pereche de tocuri…pentru o iesire in oras,si de atunci nu-mi mai trebuie...

Nimeni nu spune ca la o iesire casual,sa nu fii aranjat…dar pentru simplele plimbari cu prietenii…cred ca cel mai bine ar fi,sa te imbraci cat mai lejer…atata timp cat te simti bine in tinuta pe care o porti,vei putea sa te si distrezi…

De exemplu…

Prietenii iti spun..haide sa jucam un meci de baschet,dau sa ne plimbam cu rolele,cu skate sau whatever…ce doriti voi…depinde si de prietenii pe care ii aveti…iar voi [fetele] trebuie sa stati sa aveti grija sa nu vi se ridice/cada fusta sau rochia..Sau…vreti sa prindeti un autobuz…iar prietenii tai stau dupa tine fiindca nu poti alerga pe tocuri…


Un mic exemplu din viata mea…Eram la o petrecere…toate bune si frumoase…desi tocurile ma omorau….Tot ce pot sa spun este ca pana la finalul serii toate fetele au ramas in picioarele goale…si s-au simtit mult mai bine,decat s-au simtit pe tocuri…chiar daca le dadea aspectul acela de “classy”


Sa fim seriosi…We are young…
Voi avea timp sa port tocuri si sa incerc sa nu-mi rup ceva,toata viata….acum tot ce vreau e sa ma distrez si sa ma simt bine in pielea mea…

Poti sa ma condamni ? N-ai decat

Prefer sa scot la iveala atat partile bune cat si cele rele,indiferent de stilul pe care il abordez…decat sa ma ascund in spatele “Sclipiciului”…

Pana acum am preferat stilul “classy “ pentru ca si eu la fel ca multi altii ma gandeam ca asa trebuie sa fie o fata…dar sunt gata sa ma adaptez stilului “swag “…si chiar sunt curioasa sa aud parerile voastre in legatura cu swag-ul fie la fete fie la baieti…
 




Mai jos veti gasi cateva exemple de tinute Swag pentru Fete…Enjoy

* Kitty






 









 

2 comentarii:

  1. Buna idee :* Si eu sunt "Swag"(fata). :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt preadolescenta(12 ani) și sunt stilul S.W.A.G. NIMENI NU ARE NIMIC CU MINE ȘI DATORITĂ STILULUI MEU S.W.A.G. mă înțeleg foarte bine atât cu băieții cât și cu fetele...

    RăspundețiȘtergere